sample-1

EXCEPTEUR OCCAECAT

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin tristique in tortor et dignissim. Quisque non tempor leo. Maecenas egestas sem elit

sample-2

EXCEPTEUR OCCAECAT

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin tristique in tortor et dignissim. Quisque non tempor leo. Maecenas egestas sem elit

sample-3

EXCEPTEUR OCCAECAT

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin tristique in tortor et dignissim. Quisque non tempor leo. Maecenas egestas sem elit

sample-4

EXCEPTEUR OCCAECAT

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin tristique in tortor et dignissim. Quisque non tempor leo. Maecenas egestas sem elit

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jums netiko prekės dydis, nepatiko spalva ar radote broką – ne bėda. Mes priimsime prekę ir grąžinsime Jums sumokėtus pinigus.

Norint grąžinti elektroninėje parduotuvėje pirktą prekę tereikia užpildyti su preke gautą grąžinimo formą ir prekę išsiųsti formoje nurodytu adresu. Už persiuntimą reikia sumokėti išsiunčiant prekes.

Daugiau:

Prekių grąžinimo taisyklės:

1. Supakuokite prekę taip, kaip reikalauja jūsų pasirinkto kurjerio taisyklės. Prekę pakuokite taip, kad būtų išvengta jos pažeidimo transportavimo metu;

2. Užpildykite ir įdėkite prekės grąžinimo formą, kurios tuščią blanką atsiųsime kartu su preke. Grąžinimo formą reikia užpildyti pilnai ir įskaitomai;

3. Prekė turi turėti etiketę;

4. Ant grąžinamos prekės siuntos pakuotės užrašykite:

-Siuntėjo vardą, pavardę arba įmonės pavadinimą, adresą, telefono numerį;

-Gavėjo pavadinimą, adresą, pašto kodą, telefono numerį. Gavėjo adresas nurodytas gražinimo formoje. 

 Jei prekę gražinate per paštomatą, būtinai nurodykite šį telefono Nr. +37069805787.

Gavę Jūsų grąžintą prekę įsitikinsime, ar prekė nebuvo devėta, neprarado prekinės išvaizdos. Pinigus už grąžintą prekę išsiųsime į grąžinimo formoje nurodytą Jūsų sąskaitą banke.

 

 

UAB „KAC“ valdoma elektroninė parduotuvė shop.tiffi.lt įsipareigoja priimti atgal visas, šioje parduotuvėje pirktas prekes 14d. laikotarpyje ir grąžinti už prekę sumokėtus pinigus su sąlyga, kad jos nebuvo sugadintos kliento, nebuvo naudotos, nepraradę prekinės išvaizdos. Pinigai už priimtą kliento grąžintą prekę bus išsiųsti klientui bankiniu pavedimu per 5-7 darbo dienas nuo prekės gavimo.

Prekes su defektais, kurie atsirado dėl gamintojo kaltės priimame ir praėjus daugiau nei 14d. po prekių įsigyjimo. Norint grąžinti prekes su defektais prašome užpildyti Reklamacijos formą esančią čia ir atsiųsti mums paštu shop@tiffi.lt . Gavę Jūsų prašymą, mūsų darbuotojai susisieks su Jumis ir aptars tolimesnius veiksmus. Priimant tokias prekes ir grąžinant pinigus vadovaujamės LR ūkio ministro patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.